miercuri, 10 septembrie 2008

primul mesaj

Azi. A plouat inca de noaptea trecuta si azi a fost toata ziua mohorat, surprinzator - asta mi-a dat o stare de bine, cu toate ca mi-ar placea sa ma uit la cerul gri nu de la fereastra biroului, ci de acasa sau poate mai degraba dintr-o cafenea dichisita cu pretentii de Paris, unde sa beau un ceai bun, sa ascult muzica veche si sa citesc o carte buna. Clar am apucaturi de mic burghez, dar asta e.Oricum ma consolez, fereastra biroului este destul de mare, privelistea bunicica, muzica este si cu un mic efort de imaginatie je suis en Paris, yeeeeeeey, dar la naiba suna telefonul, m-am trezit.Ca veni vorba de cafenele a la Paris, mi-ar placea sa ma duc la Paris toamna, sa cutreier bulevardele, cafenelele, intreg orasul fara insa sa privesc orasul prin ochii unui turist, ci mai degraba asa cum il privesc oamenii cu inclinatii artistice, din punct de vedere estetic. Ma intreb cum ar fi...Mai am un pic si ma duc acasa, mi-e foame, mi-e somn si nu mai vreau la cafenele, imi fac un ceai si il beau pe balcon si sper sa nu ma deranjeze javra vecinei, o combinatie intre caine si pisica foarte urlatoare care pandeste orice miscare se face pe balconul nostru:) .....gata, m-am trezit la realitate

Niciun comentariu: